GAHHHHHH!!!!!

Blir så arg. Vilken dum regel! Ska av anmäla Bebis 2 v innan tävlingen. Och då visar det sig att man inte får tillbaka avgiften???!!!! Jo halva. Men hallå. 200kr åt h*vete... Ja ganska förbannad blir man. Vet att det är likadant överallt (Troligtvis). Men vilken idiotisk regel. Precis som det är mitt fel att ponnyn är halt! Det får de ändra på tycker jag!

Annars så har veckan varit bra. Johns utslag är helt borta! Konstigt. Och ingen feber hade han innan. Denna vecka är det bara 4 dagars jobb. Så i morgon är sista dagen! Yeha! Ska blir skönt med en extra dag ledigt. Och så får vi hoppas jag kan få rida lite på lördag hos Jessi. Kanske en lite Holly?? Men har inte hunnit ringa Spa Linnéa heller. Så blir inga fina naglar. Får ta det till semestern. Funderar på om man skulle ta och göra lite mat. Blir fläsk och bruna bönor. Men kanske lika bra att vänta tills Micke kommer hem. Han åkte med Freddie hem. Men jag har redan glömt varför;) Och nu vaknade John. Undrar när han ska börja sova ordentligt???!!!!!

Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0