Borde det inte lätta nu?

Inne på 3:dje dagen med penecellin. Och inte har det blivit det minsta bättre:( Utan nu har jag nästan konstant ont i nacke och en hosta som vägrar ge sig. Och den bidrar vel till nackvärken. Hemska inflammation! får hoppas det släpper under dagen. Har verkligen inte tid att vara borta från jobbet mera:( Gräset slutar ju inte växa bara för att jag är sjuk.

Sitter och leker med husritningar och letar på nätet. Men ännu har jag inte lyckats hitta just vårt drömhus. Så får vel helt enkelt designa ett eget! Måste bara ha lite inspiration! I kväll blir det klubben. Men bara kost stund för min del! Inte värt på fresta för mycket. Sov ända till 12 idag! Och det har jag inte gjort sen innan John föddes. Så visst tar det på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0