Jaha så kom regnet

Och ja det behövs ju. Men samtidigt vill man klara sig utan det. Hade varit härligare att kunna vara ute och bada och busa.

Igår satte jag mig och fixade lite fina naglar. Eller iaf helt ok naglar. Hade tänkt gå på spa och göra det men de tog inga nya kunder för naglar:( Så fick göra det själv. Det blev istället ansiktsbehandling. Som kommer ske på fredag. Så det kommer före och efter bilder. Men som sagt. Det blev inte jätte bra. Annars idag blir det en tur till stallet.
Och hoppas vi att vagnen kommer idag! Den skickades i tisdags! Men inte så roligt å provköra i regn, så tur att man beställt regnskydd som förhoppningsvis kommer idag också;)Sen ska det beställas båge och lite andra tillbehör!





Naglarna är inte helt klara men när klockan bliv 00.00 i natt så gav jag mig. Resten fixas idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0