Hopp, hopp, hopp

Jag hoppar och hoppar. Älskar min stutsmatta! (Hur det nu stavas) Igår var vi vid havet med syster och Kewin. Riktigt trevligt och mysigt! John älskade det och ville inte alls vara stilla. Nej ut på äventyr skulle han;) Konstigt nog så klev han upp 07.00, trodde att han skulle sova länge efter en händelserik dag. Men inte det;) Micke och Diezel sover i alla fall ännu. Och kommer nog göra det tills jag väcker dem hehe.

Efter det så åkte vi till mamma och firade henne. I år fyller vi 80 år ihop! Så om 10 år så ska vi ha 100-års kalas;) God tårta och trevligt sällskap! Mamma fick presentkort på Stora Systers Mode och 2 biljetter till Musikalen Grease i Halmstad. Hoppas hon gillade det!

Idag har jag tänkt att jobba Tähti lite. Och så ska jag hinna med ett litet besök och titta när Michelle ska tävla i Sickinge! Snart är det återbesök för Bebis. Hoppas hon är frisk nu!

Bilder kommer sen när jag orkat gå ut och hämta kameran. Och så ligger min mobil i bilen. Så ni kan ju försöka ringa mig hehe. Skönt att vara mobil lös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0