Underbara fredag

Micke är pappaledig och jag har varit "barnfri". Härligt!

Började dagen på gymmet. 25 min styrka, 1 km löpning, 35 min Cross, 5 min rodd och avslutade med 0,5 km jogging till.

Skulle åkt till stallet efter det men mamma kom lite tidigare till stan;) Så blev att åka hem efter att man handlat. Åt Thai buffe idag. Fy på mig att äta onyttig jordnötssås och friterade vårrullar. Men så jäkla gott!! Sen fick vi besök av Kusin Elias och föräldrar. Alltid trevligt!

Sen blev det äntligen stallet. Fick med mig mamma ut så hon kunde fota och filma lite. Fick en del bra bilder! Red lite dressyr på åkern. Fick bli kandaret idag. Men det märks att han inte rids så mycket:( Orkade inte bära sig alls i galoppen. Så tråkigt att se honom "förfalla". Känns mer och mer rätt att sälja honom. Älskade Sam!

Dagen har alltså än så länge varit kanon! I morgon ska jag hämta Familjen Häll/Römer. Blir ingen träning på gymmet nu i helgen. Har fullt upp med annat. Pappa verkar må bättre och hade kunna ta sig ut till datorn i em! Skönt!

















Bus! = Jag orkar inte i galoppen matte





Min buse Sam! Älskar dig så och står nu inför ett STORT beslut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0