Igår

Igår började vi dagen med en pulkatur i Hjälpmaryd;) MYSIGT!

Eller jag och hundarna tyckte det. Inte så lätt att åka med John i knät när 3 hundar vill vara med;)



Och efter det blev det trevlig middag där och så tittade vi på lite film när Jocke, Micke och Krille var små;) MYSIGT!


På kvällen hade jag och Micke lite mys. Så här fin blev jag i min Choklad ansiktsmask:



Och sen såg man ut som en ödla;)



Men roligt var det;)  Mickes mask var nästan igenomskilning så den va inge kul å fota. Såg ut som man hade smetat gele i ansiktet på honom.


Nu går jag i valet eller kvaler om jag ska ta med Sammen ut till Dahl.... Micke sa till mig senast igår att jag skulle de. Men idag sa Dahl att jag inte skulle de..Hehe. Knas Micke! Hinner inte rida om jag inte tar med honom så får se hur jag ska göra. Har inte bestämt mig ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0