Varför?

Envisas ungen med att gå upp okristligt tidigt så fort jag ska gå upp med honom på morgonen;)? Kl 05.00 är jag inte människa att ta hand om ett litet barn. Unge säger jag bara! Så nu sitter jag här men en John som kommit på att han gick upp för tidigt och är supertrött redan. Kan man säga "vad va det jag sa" till en 9 månaders;)

Idag blir det lugnt. Hundtävlingar i sickinge och funderar på att åka dit. så kommer det någon i em för att kolla på vagnen. blir till att låna från Tina om den blir såld. Har ju inte fått tag på någon ny ännu....Men det löser sig! Finns en riktigt fin vagn ute i lime/svart! Får se om de godtar mitt bud!;)

Fick SMS från Ann igår. Det stod så här: Hej Malin. Träningen gick super bra. Sam och jag börjar lära känna varandra. Det syns att han trivs. Skönt. Idag fick han vilodag. Snön är nästan borta. Sam står nästan å somnar när jag ryktar han. Tänk att allt kunde bli så bra. Alla tycker han är så trevlig. Kram Ann. Då känner man att man än en gång har lyckats i sitt liv!

Kommentarer
Postat av: Heidi

så underbart ♥

2010-02-28 @ 09:57:19
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0