Tack för maten

Igår Heidi! Och den trevliga promenaden! Hann ju inte till gymmet så drog med min syster på 5 km PW. Och 2 ludna kräk hehe. Barnen fick stanna hemma. Många intressanta ord sades under de 45 minuterna! Heidi nu måste vi ta itu med allt;)

Idag blir det gymmet *2 tror jag. Ska nog sticka dit nu och sen stallet å sen dit igen vid 12. Men har inte bestämt mig! Har dåligt samvete för att jag slappade till det i måndags:/ Skäms lite hehe. Sen får ni inte glömma Hundpromenad kl 17.00. Samling utanför Djurmagazinet.

Fälth var och kollade på Tulla igår. Blev en skadad tand att dra ut och raspning. Men han trodde inte det skulle hjälpa. Så ska kolla på henne nästa fred. Då ska Sam besiktigas. Annars får vi ta och köra till klinik med henne. Lilla gumman!
Annars händer det inte så mycket. Johanna letar hästar och Malin sitter och väntar;)
Här kommer en bild på John-John i sina nya fina skor!
Och de stora kusinerna! Som är nästan lika långa!
Lånar bilderna av Heidi.

Kommentarer
Postat av: tina

ska ni inte fira ludwig ikväll?? krockar ju med hundpromenaden;P

2010-02-10 @ 12:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0