Jag äger inte Sam längre

Känns lite konstigt men ändå så rätt! Känner mig lättad. Inga krav på ett tag framöver!


Resan gick bra när jag väl kom ut på större vägar. Fastnade givetvis vid utfarten från stallet. Eller jag fick inget fäste så kom inte iväg. Men Niklas kom och puttade på. Så Sam fick stå och titta på vid ett träd;) Sen när vi fått ut bil å trailer så lastade jag in honom igen. Världens bästa häst. Niklas sa att min nästa häst ska vara likadan så får vel se till så den är det;)


Efter det gick det bara bra! Nu blir det hästfritt tills på fredag. Då ska jag ta hand om Annes små busar tills på lördag;)  



Alla bilder här: http://www.pixbox.se/alb_show_id1164122_page0.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0