Besök

Idag kommer mamma och pappa hit. Är alltid lika trevligt när de kommer på besök! Micke har lovat att han ska städa. Så  ska jag rymma med hundarna på promenad! Både de och jag behöver komma ut lite utan barn;)

Har lovat Domme att fixa hennes blogg design. Får se om jag hinner det i morgon kväll! I morgn kommer det också någon för att kolla på vår vagn. Skönt om vi får den såld. Vill så gärna köpa en City Cross i lime ju! Får se hur det går. Hoppas kan man ju. Men då står jag utan vagn några dar...Hmmmm. Får köpa en skitvagn eller låna en tills nya vagnen kommer.

Kommentarer
Postat av: tina

vi har ju 2 extra ni kan låna en om ni får eran såld:)

2010-02-27 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0