Oväntat besök!

Fick vi igår. Kom minsann en Jessi och en Pontus. Blev en snabbvisit men alltid lika uppskattat! Måste få ihop en dag efter nyår så vi kan umgås! Är allt för lång tid sedan sist!

Det gick bra igår på Sjukhuset och jag ska testa jobba 50% i 3 veckor. Och hoppas på att det funkar! Är så tråkigt att bara sitta hemma. Och så ska jag upp på hästryggen nu när jag fått ok från läkaren. Visst det blir nog mest skritt men upp ska jag! Skruttan behöver ju motionen! Sen får vi se vad som händer framöver. Men som sagt jag hoppas det håller sig så här några månader till! Så idag jobbade jag 4 timmar. Men tyvärr så får jag ju inte utföra något tungt arbete. Vilket betyder att mina chefer har ett helvete att hitta jobb till mig:/ Det är ju inte direkt sesong för lätt arbete:/ Är bara massa snö att skotta heeeela dagarna:(.

Och på fredag kommer förhoppningsvis Kewin med familj tillbaka. Men beror på om Kewin blivit frisk. Han rök ju på samma feber som John tyvärr!! Så vet hur jobbigt det är med barn som inte äter, inte sover och är kokheta! Krya på dig lille Kewin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0