Knodden!

Får jag presentera Knodden;) En frisk rackare på ca 270gr;) Och stämmer allt så ska den lill* anlända runt den 10-12 maj. Men jag kommer göra allt jag kan för att den ska titta ut liiite tidigare så jag kan vara hemma på Johns födelsedag!
Huvud till vänster



Huvud till höger och en liten arm



Huvudet nästan i profil;) Ser lite knas ut då hakan inte syns.



Ryggraden uppåt, benen och huvudet.



Huvudet till höger och benen till vänster;)



Knodden ville inte alls samarbeta så det blev inga superbilder;) Men den är frisk och pigg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Japp det får vi fixa!:) Haha ja det var en bra fråga som vanligt..:) jag funderar så det knakar..:/

2010-12-14 @ 19:43:54
Postat av: Anonym

Gratulerar så mkt till dig och din famiilj:) ta hand om er. En som gillar bloggen

2010-12-15 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0