Jule mys

Passar på att pynta pepparkakshuset och fixar med lite små pyssel, nu när John är på dagis. Har ju ändå inget annat att göra som man kan göra när man är stilla. Ska dock strax bege mig till stallet och det ser jag inte fram emot:/ Hoppas vägarna iaf är liiiite skottade!

Sen efter stallet ska jag hämta bäste John-John! Ska inte glömma att at med alla hans kläder hem. Han ska ju vara dagis-ledig fram tills 10 Januari nu! Och i morgon blir det Växjö. Ser inte fram emot att köra dit. Hör bara hela tiden att det är stopp på vägar och trafikolyckor. Får se hur det ser ut i morgon! Lider med mina arbetskamrater! De lär inte få någon sömn i natt alls:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0