3:dje Advent

Och snart är det Julafton! Längtar dit då mina syskon med familjer och föräldrar kommer. Och givetvis Tomten!;)

Just nu ligger en liten John i soffan och myser. Så söt så! Fick honom faktiskt att sova till 7 i morse! Vilket jag behövde! Har nämligen haft en väldigt jobbig helg och veckoslut. Fruktansvärd foglossning med ryggont, höftont och ichias:( Och sen lägger vi till smärtsamma sammandragningar i fredags. tur Micke var hemma så man kunde få lite avlastning. Har legat i sängen och soffan mest hela tiden. Domme är underbar som hjälper mig i stallet! Hade velat rida lite till men kroppen vill inte mer. Så på måndag ska jag ringa BM och prata lite. Ingen mening nu på helgen då de ändå skickar en till Växjö. Ljungby tar ju inte emot gravida på helgen. Men Bebis sparkar på och lever sitt lilla liv!

Hämtade en byrå från mamma och pappa i fredags. Säkert därför sammandragningarna kom. Var även ute och åkte pulka med John. Kanske inte det mest intelligenta:/. Men nu står den här och ska bara slipas klart och sedan målas! Sen ska den flytta in i Johns rum. Är så trött på trådbackarna! Sen ska bara alla julklappar få plats där hehe. Hade velat köpt ett litet bord till honom men det får faktiskt inte plats! Så får bli ett senare projekt!


Och vad har mer hänt då. Inte så mycket. Jag skulle som sagt börja jobba heltid den 20/12 men tror inte det kommer gå:( Blir så less på detta! Måste fixa en jul-design också. Många projekt. Och Bebis sadel ska bytas mm mm. Massa måsten att göra men ingen ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0