Nytt liv??

I måndags skulle jag börjat ett nytt, nyttigare liv. Men det blev inte så. Träningskläderna låg framme och klockan var ställd på 05.00. Men det sket sig. John blev nämligen dålig på natten och jag spenderade större delen av natten med att trösta honom:( Så när klockan slog 5 hade jag precis somnat. Så ingen träning då inte. Men jag var duktig och tog en rask promenad med hundar och  barn direkt efter jobbet ist! Blev nästan 1 timme!

Så på kvällen ställde jag på nytt klockan och lade fram kläderna. Blä igen! John sov bättre men givetvis var det min tur att bli dålig. Vaknade 02.00 med huvudvärk. Bara att gå upp och trycka i sig tabletter. Och när klockan så blev 05.00 var huvudet hyfsat. Men halsont och täppt näsa satte stopp för mina planer:( Så nu har jag pinat mig igenom en dag på jobbet. Tabletter har jag käkat som godis för att klara dagen. Inte roligt alls! Alltså blir det inte ens en promenad idag. Möjligtvis en tur till stallet och tömköraTähti. Men det är allt! Jag hoppas att det snart släpperså man blir lite piggare.


Och så måste vi sätta upp staket mot Koneo:/ John den busen kröp under in dit. så jag fick vackert gå och hämta honom. Inte så bra alls att han kommit på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt dit en planka längst ner.

2010-08-31 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0