4 dagar sedan...

Jag bloggade. Börjar tappa lite;) Men hoppas ni läsare hänger kvar ändå! Ska försöka sammanfatta de 4 dagarna som varit.

Fredag:
Ja i fredags var jag ledig och även Micke. Så det blev en familjedag. Jag kunde rida i lugn och ro. Och John och Micke var hemma och stökade. Rensade ut "gamla" hallen på massa saker som inte var våra. Så nu kan vi äntligen ställa dit lite vinterskor och Emmaljungan. Skönt med mer plats i den andra hallen! Sen efter det åt vi lite och sen kom mamma och strax efter det Jessi, Pontus och Nookisen;) Allas vår favorit isbjörn!!! Vi handlade, städade lite till och framför allt så åt vi. Massa kräftor och "reker";) Och så tittade vi lite på karnevalen. Högt ljud, massa folk, bilar, hundar mm mm. Och våra små hundar skötte sig perfekt! Diezel till och med lade sig ner jämte mig! Så j-la stolt över honom!!! Fast han blev rädd för TC:s FunkyKids nalle. Den lille fegisen;)
Efter maten åkte mamma med John till Boda. Så vi fick lite ensam tid. Så det blev utgång och en hel del dricka. Och en Jessi som väckte oss 10.00 dagen efter!!!! GRRRRRRR på henne;) Somnade ju inte fören 03.30 ju. Hehe. Kvällen avslutades i Jaquzzin;) Avslutar fredagen med lite bilder på oss tok ungar!









Den livsfarliga TC nallen;)







Tok Diezel i kräft hatt;)



Lördag:

Som jag sa så väckte ju Jessi oss redan 10.00 så vi var väääääldigt sega;) Käkade lite frukost och begav oss till bilträffen vid Ljungby Tvätten. Tyvärr blev det en flopp då det även var Vallåkra träffen denna helgen. Men men så kan det gå. Där kom det en fjant å brände lite däck på sin MC och fick till slut "kärringa stopp";) Den dog iaf. Vi skrattade gott åt honom;) Dit kom även mamma med John. Efter det gick vi in till centrum och åt lite sen middag. Gott, gott! Efter det åkte jag och Jessi till stallet och tittade till hästarna. Sen åkte mamma och John till Boda igen. Och vi skulle vakna till liv för nästa party natt;) Trötta som tusan lyckades vi iaf på något sätt komma i ordning med smink, kläder och hår. Hehe hur vi fick krafter det vet jag inte. Jessi fixade mitt smink och hår! Blev super fint!!! Runt 23.00 var vi nere på stan och det var dött!! Knappt nån människa ute. Som tur är blev det mer folk och runt 01.00 var det svårt att komma fram. Mycket folk ska det vara! Kvällen slutade någon gång runt 02.00 på stan. Vi tog en underbar Langos på vägen hem . Väl hemma spelade vi lite kort. Och fick besök av Pontus och en Mexikanare. Ni må tro mexicanaren fick stora ögon när det sprang en gigantisk spindel över golvet. Haha den största jag sett!!!! Han trodde givetvis den var giftig. Och Pontus förklarade för honom att vi inte har några giftiga svenska spindlar. Hehe då blev han lite lugnare. Spindeln försvann men hann visa sig 3 ggr på samma kväll!! Får tala om att den även vågade visa sig på söndagen men då hann den inte undan! MOHAHAHAHAHAHA!! Nåja. Kvällen slutade 04.30;) Tyvärr blev det inga bilder för min del men Jessi fick en del på sin mobil! Får tillägga att vi drack sista drinken runt 23.30 och efter 00.00 drack vi bara vatten och cola!

Söndag:

Slapp, Slapp, Slapp. Eller inte. Vaknade 11.30. Käkade lunch (frukost). Tittade på Karate Kid och sen kom mamma och John. Jessi och Pontus packade ihop. Och vi packade också. Skulle nämligen till Getinge och fira kära syster som fyllde hela 26 år!! Försenade som vi var så lyckades vi givetvis hamna bakom en stor serie krock på E6:an. Yeha! Eller inte:/ Hela 8 bilar inblandade men bara en som skadades lindrigt. Så det var tur de hade. Och vi med. Hade vi kommit 1 min tidigare hade vi varit med i krocken. Hua säger jag bara. Lite läskigt. Vi fick stå i kö i ca 1 timme. Sen kunde vi passera. Och min kära syster tyckte vi kunde backa eller vända. Men hallå?? Vad tänkte du på;) Man får faktiskt inte backa eller vända på motorvägar. Och för den delen så var kön flera mil lång hehe. Knas boll! Men kom som sagt fram till slut och då blev det god kyckling och bacon sallad! Blev en lång dag och vi var hemma 22.00. Det var helgen det!

Och resten av veckan har flutit på. Försov mig idag:/ Skit jobbigt! Men kom bara 15 min försent. Tur man har en John som väcker en. Hehe. Nej nu orkar jag inte blogga mer! Vi hörs snart igen!

Jessi: Räcker det så länge;)??

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja nu e ja nöjd! Tråkigt bara att vi var så dåliga på att ta bilder på oss när vi var så snygga!!!;)

2010-08-24 @ 21:20:22
Postat av: tina

skönt med lite barnledigt:) men du vet väl att alla spindlar är giftiga men svenska arterna är inte tillräckligt giftiga att man får men om man trots allt skulle bli biten;)

2010-08-24 @ 22:12:23
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0