Sökhelgen - Söndag

Lika roligt var det denna dag. Men man märkte att både hundar och ägare var lite trötta. Figuranter försvann och kom tillbaka flera timmar senare... Inte snällt mot varken ledare eller de som hade figgat mot deras hundar. Hoppas verkligen de inser att man inte kan göra så. Och jag försvann också. Men skötte ju faktiskt grillen. Så tycker det är en ok ursäkt. Även om jag faktiskt hellre hade varit i skogen och kollat på stritsvagnen;). Så jäkla cool kille den där Zot! Och för att inte tala om Zkryta. Den vackraste Schäfer jag någonsin sett! Och så härligt att se hundarna jobba! Wow! Jag vill också få fram det ur Nick och Diezel! Nick var ju lite "off", men tycker att hon kämpade på bra ändå! Diezel fick vara hemma. Men hade gärna kört honom också! Fick inga egna bra bilder på Zot och Zkryta, men kolla in deras egna sida på: www.sokhundarna.se



Nu kör vi igång på hemma plan redan på Lördag med egen "sök grupp". Ska bli så roligt och till och med Micke verkar ha fått upp suget! Fick en del bilder i helgen och lägger upp dem i en egen mapp på min PixBox. Så ni får kika in i länken här nedan! Vissa bilder mer bra och vissa sämre. Glömde kameran på söndagen så blev inte bilder på alla ekipage!


http://www.pixbox.se/alb_show_id1177235_page0.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0