Michelle VS Bebis

Igår var Michelle ute och red på Bebis. Super pigg ute i skogen men i paddocken betedde hon sig som ett svin. Jäkla häst säger jag bara. Gör hon så idag så får hon känna mig på ryggen. Backade sig igenom hela paddocken. GRRRR säger jag bara! Men Michelle är tuff och ville komma idag igen och rida henne! Stor eloge till henne. Hade jag ridit en sådan ponny när jag var 13 hade jag nog flytt hehe. Idiot ponny helt enkelt! Får som sagt hoppas hon skräper sig tills i eftermiddag. Mc Donalds ligger ju inte för långt bort annars;) Michelle vann för övrigt hopptävlingen i fredags;)

Annars idag så blir det lugnt. Fick sovmorgon till 9. Ska ut och skritta en runda på Tähti efter jag varit hos Bebis. Och kanske vi hinner med en promenad med hundarna också!

Micke ligger hemma idag när jag åker till stallet. Han e ju dödssjuk nu när han är förkyld. Hmmm. När jag var förkyld var det inte synd om mig! ;) Och John-John är mycket bättre. Så nu får vi sova på nätterna igen! Just nu sitter han i hallen och leker med pappas kängor.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, 13 är jag om två år.

Men jag ger mig inte i första taget!

2010-04-04 @ 17:41:15
URL: http://raindrop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0