Hund skrälle

Förstörde min förmiddag igår. Gick klockrent på figgen. Men kom givetvis inte in till mig..... Sen säger vi inte mer om det! Kräk!

Sen blev det nådigt stressat att hinna ut till stallet och sedan ut till mamma och pappa. Hann iaf sätta ner ca 300 plantor igår. Ska dit i em och hjälpa till lite mera. Broders familj var där också. Alltid trevligt!

Och så har John varit så duktig och sovit hela nätterna ett bra tag. Men i natt vet jag inte riktigt vad han höll på med. Vände och vred sig och pratade massa. Försökte få honom ta nappen men inte det. Höll på så i en timme. Sen brast han ut i skrik:/ Så där kul när man har huvudvärk. Visade sig att han hade kissat ner sig. Inte kul att sova i blöt pyamas och säng. Så hela familjen var uppe i natt och stökade. Sen gick inte jag och John upp fören 8.00. Jobbig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0