Annandag påsk

Är det idag. Påsken har gått fort och inte har det känts som påsk. Det enda påskiga vi har här är en kruka med påskliljor och ett påskägg som Micke fick av Jocke och Tina. Blir bättre när vi har eget hus! Idag var det min tur att gå upp med lilleman. Bara så trist när inte solen är med oss idag. Köpte förresten ett fleece fodrat regnställ till John. På tok för stort så jag ville lämna tillbaka det. Men Micke ville behålla det:) Så det blir att köpa ett till som passar honom nu så kan han ha det jag köpte i höst.

Nu vaknade John från sin förmiddagslur. Skriver mer sen om jag hinner!!

Kommentarer
Postat av: tina

ja storlekarna i de där regnkläderna kan ju inte stämma, köpte ett fleecefodrat på g-kås i !74! och det var snarare strl 92, är för stort för honom nu och han har 80/86....

2010-04-05 @ 10:52:10
Postat av: Malin

Fast jag köpte ju 86/92;) Så det visste jag att det var för stort;) Men Micke ville behålla det för det var så snyggt!

2010-04-05 @ 11:12:25
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0