Nu händer det mycket

Jaha kanske e dax å skriva lite nu;) Är ju ett tag sedan. Har varit uppe i Sickinge och kollat en hel del på hopptävlingarna. Och äntligen tror jag det ordnat sig med stallplats! För snart kommer han ju;)
Stallplatsen blir till 99% ute hos Domme i Fallnaveka. Underbart stall där allt ingår! Skönt! Och riktigt bra hyra sdessutom, det e ju aldrig fel.
Var på Föräldrargrupp i fredags. Vet inte om jag tyckte det va så givande. Men ska ge det nån gång. Bytte BM samtidigt! Så ska träffa den nya på onsdag. Spännande. På torsdagen var det ju Mamma/Barn COre. Roligt med jobbigt! Får alltid träningsverk efteråt hehe. Spinningen på kvällen gick som en dans. En otroligt svettig dans. Men e så kul å träna för Pia. Försöker övertala henne att ta ett pass till i veckan;) Va nere på stan med Jessi lite oxå.
Sen va de ju fredag. Veckan går så fort ibland! John äter lite gröt och fruktpure varje dag. Min stora kille!!!!  Om han bara kunde sova på nätterna=/ Mamma börjar bli väldigt trött nu killen;) tänk vad tiden går. I morgon är han 4 månader!!! Och nu rullar han nästan runt på mage, är så liiite som fattas. Duktiga stora killen. Sakta ner lite. Mamma och pappa hinner inte med!
Igår var vi på inflyttningefest hos Tina & Jocke. Blev en kort visit. Men trevligt var det!
Idag är Micke i Hjälmaryd och hjälper sin pappa att lägga tak. Jag och John är hemma och ska städa:/ Sen i eftermiddag åker Micke till Norge. Det är en STOR nackdel med hans jobb. Jag vill ju ha honom hemma, och John vill ha honom hemma! Menhan kommer hem i morgon igen som tur är!
Nehe äta lite frukost och börja städa i hallen. Den e skitigt! John sitter i babysittern och gungar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0