Första dagen på en ny vecka

Ja förra veckan hann vi med en hel del! Framförallt så blev det en kusinträff på familjen Rönns sida;) Roligt att träffa massa av Mickes släktingar! Blev så klart en hel del bilder hehe. Bland annat dessa:
Ja mer behöver jag vel inte säga;) Vi hade iaf väldigt roligt!
På söndagen så gick vi spåret i Förarp. Roligt! 1,5 km i SKOG med John i bärselen. Och mitt i allt hittade vi ett gäng kantareller. De största jag någonson sett! Tyvärr kunde vi inte avvika från spåret så ska hämta resten av kantarellerna nästa helg;)
Efter det åkte vi till Hjälmaryd. Micke hjälpte sin pappa att lägga tak. Jag och John åkte hem tidigt för han var jätte trött.
Men vi hann busa lite med Kusin Elias innan vi åkte hem. Nu börjar de bli lite intresserade av varandra. Iaf Elias hehe.
Idag har vi varit på Mamma/Barn Walking. Roligt men jobbigt! Efter det så kom Heidi med Lille Kewin. De hämtade ut sin nya vagn här i Ljungby. Så vi hann äta lite god Thai mat och titta i lite affärer innan hon åkte hem.
Efter det så gick jag och John hem.
Och idag fick han sin första smakis;) Banan med lite av mammas mjölk i. Hmm, ja vad han tyckte om det e vel lite ovisst;)
Det blev endel idag. Men nu är det slut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0