FaceBook

Är ganska tråkigt. Visst man kom i kontakt med gamla vänner och bekanta. Men hallå. Det e ju helt dött!! Iaf på dagarna;) Så nu föll jag för grupptrycket och började med FarmVille och SeaWorld. Ja den först nämnda va inge hitt. Men SeaWorld var lite bättre.

Ska snart ut med sonen. Ska packa ner honom ordentligt i sin overall och så får han sitta i selen. Ska plocka lite i trädgården tänkte jag. Kanske gå ner på marknaden en stund. Städa behövs oxå! Hmmm..

Från och med i kväll börjar mitt och Mickes "nya" liv. Ska bli intressant att se om man går ner i vikt! Gott ska det bli!
Och så ska jag köpa Hipps ersättning. Tydligen så smakar Sepmer skit:/ Ja får se om han gillar den mera. Hipp alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0