Ny sadel...

Jaha. Det blir en ny sadel. Vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen:/ Bommen var iaf knäckt i min gamla dressyr. Och jag har ingen aning om hur det ska ha gått till. Men värst är nog att jag inte vet hur länge Sam har ridits med den sadeln. Så nu ska nog Marita få komma å känna igenom honom!

Så Bye Bye sadel! 2 år fick vi ihop men nu är den tiden över. Vi får hoppas att din ersättare gör ett lika bra jobb som du har gjort! Kommer sakna dig!!!! :(


Annars så red jag en underbar tur i skogen på ca 40 min. Barbacka med Nicksan;) Undebare Sam gjorde inget alls utan lunkade på i skritt hela rundan. I morgon blir det via för hans del. Jag ska ju till Älmhult och så får han bara skrittas. OCh hur kul är det att göra i en paddock:/?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0