Aj Aj!

Gör det i min rygg. Har haft ont i ryggen de 3 senaste gångerna som jag ridit. Och idag var det hemskt. Kunde ju knappt trava:/ Stackars Sam fick mest jobba i galoppen. Men fin va han.
Måste nog ta ett snack med Åza...Hmmm. Skit ont gör det ibland i vissa rörelser och speciellt stötande. Men nu känner jag INGET när jag sitter här. Konstigt.



Micke har nattat John och han glömde ge honom gröt i kväll oxå;) Men John verkade helnöjd med bara ersättning. Och sov när jag kom från stallet. Innan idag var vi uppe och tittade på Ponny SM i Sickinge. Roligt! Lille B-ponnyn Earley Grey är ju bara så söt! inte mindre än 9 SM segrar har han. Men kan man vänta sig något nått när han e 22 år;) Så söt!



I mon blir det en ute tur! Hoppas han håller sig på mattan!



Tack Heidi som fixade bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0