Stackars hästar!

Kom till stallet och möttes av denna synen i boxen:



Å trevligt! någon har mockat åt mig! Lyckan förbyttes snabbt till ilska och oro då jag insåg att hästarna inte ens varit inne i natt.

Lisa hade glömt att ta in hästarna igår:/  Så våra stackars små fyrbenta fick stå ute i värsta blåsten i natt. Jag tackar väderguden för att det inte kom regn eller snö!

Ringde upp henne och frågade om hon glömt att in hästarna. Sa inte ens förlåt eller nått. Bara "Oj, det glömde jag..." Inge mening å skälla ut henne. Det lär nog stallägaren göra. Tyckte mest synd om hennes egna häst och gamla Tulla. De gick utan täcke. Sam och Whiskey hade iaf det på sig.

I kväll ska Annes pappa ta in dem. Så i kväll vet jag att de får sova i sina boxar. Och tur är vel det!

Inge kul alls å rida idag:/ Blåsigt, överpigg häst å ja allmänt tråkigt. Jaja blev iaf 30 min i paddocken innan John vaknade. I morgon blir det nya skor och UTERITT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0