10 November

Spinningen gick kanon i morse! Kallt å regnigt var det men jag traskade bort till TC;) 45 mins svettande.
Efter det så gick jag hem. Väckte Micke och 10 min senare vaknade lille John. Så det blev familje frukost.
Har ridit Sam oxå. Gick vel sådär.... Nu e han hård som en sten i munnen igen:/ Reagerade knappt alls. Känns så hopplöst i bland. Jag som hade målet inställt på KM. Men får knappt ner honom i form i traven och i galoppen är det helt omöjligt! Om det ändå hade varit så enkelt att det var nått galet i munnen. Men så lätt ska vi inte ha det... Blir Hackamore eller Kimblewick ett tag framöver. Kanske en runda med Kandaret... Ja vi får vel se vad vi hittar på! Annars var han pigg och trevlig. Lyssnade kanon!
John var en dröm och låg och tittade i sin stol;) GULLUNGE!
Nu blir det en välförtjänt vila med en bra bok och varm choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0