Stockholm ToR

Jag hade kanon trevligt hos Familjen P! Tack för en underbar vistelse!

Åkte upp på torsdagen och kom hem på lördagen. Och givetvis blev det lite shopping på Globen (Annexet).

Blev:

* 24 par vanliga strumpor (Till hela familjen)
*5 par ridstrumpor
*3 par ridvantar
*2 par helskodda ridbyxor
*Vintertäcke med hals till Sam
*1 par ridstrumpor till John

Å fick rida på min underbara Bebis, var helt underbart att få sitta på hennes rygg! Och A och J är så duktiga som har ridit in henne! Speciellt A som klarar av denn bestämda och sura dam. För givetvis så brunstade hon när jag var där uppe hehe. Samma humör som Linnéa och Maja;)

Här kommer lite bilder!


Hemresan-Norrköping C


Utsikt över Stjärnhov och stallet ( Från fam P:s hus)


Uttråkad jag på väg upp.


Linda Heed (A:s hopptränare till våren)


Bebis box


Albin...




Bebis och Alicia













Underbar vistelse!

Filmer kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0