Julemys med bak och fix!

I går var mamma och pappa här. Blev jättemysigt! Bakad lussebullar, pepparkakor och pepparkakshus.

Här kommer lite bilder!

Mamma pyntar pepparkakshus






Och mitt i allt bakande så fick lille John ett bad;)





Sen blev det pyamas och RIDSTRUMPOR!!!!!!






Tillbaka till Lussebullarna;)









Efter lussebullarna somnade John-John



Och vi tog en paus med mat och dricka!



Sedan gjorde jag klart mitt pepparkaks hus. Mamma gjorde klart sitt hemma. Mitt tog ca 3 TIMMAR att göra!





Slutresultatet:







Sen var det Micke och pappas tur att jobba! PEPPARKAKOR!!!







Resultatet blev:




Tack mamma och pappa för att ni ville hjälpa till med jule-baket!

Älskar er!!!

Alla bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id1146240_page0.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0