Jag är lat...

Jag är trött. Orkar inget, vill inget.... Men det finns så många måsten...

Sonen, hundarna, hästen, familjen... Älskar er allihopa! Kan någon skicka över det stora lasset med motivation??

Ingen motivation att träna hunden, eller träna mig, eller hästen.....

Får hoppas den kommer tillbaka snart igen!!! Tur att Maria rider Sam lite nu iaf! Men måste verkligen jobba med hundarna... Får bli nästa år.....Eller??

Blir en promenad ner på stan för att fika med Jennie, Tina och barnen idag=) Ska bli riktigt roligt! Sen efter det så blir det stallet å mocka, inge ridning idag. John-John är så förkyld:/

Ska posta paket idag oxå... Tradera e ganska bra;)


John-John sover, hundarna sover. Jag sitter och svara på mail. Ska fixa lite tvätt å äta något innan det blir stan.

Micke kommer hem 30 min i em sen ska han på någon julmiddag med Relacom???

Och huset då? Ja vi får se vad som händer här framöver!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0