Johns Namngivelse

Har jag suttit och knåpat på idag! Är massa som ska fixas, dikter, sånger, tal, faddrar, mat, ballonger, dukning mm mm. Massa som sagt. Men det kommer bli så fint! Och Daniel får igen för Ellas dop;)

Ser verkligen fram emot den dagen! Och hoppas att allt går som vi vill och att vi välsignas med fint väder! Vårt underbara lilla knyte;) Och att de vi valt som faddrar tackar ja!

Jag började dagen med 60 min PW. Jisses de va jobbigt, känns i benen om man säger så. I morgon blir det spinning på kvällen. Och kanske att det blir en kortare runda på dagen. Jag e så duktig!!!!

Framkallade kort som vi ska skicka med i inbjudan. Han e så söt vår pojke;) Förresten så vill han ha natta mat och så ska jag börja med korten efter det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0