Johns första semester avklarad!

Så var man hemma igen. Skönt men jag hade gärna stannat några dagar till. Vi hann ju bara hälsa på släktingarna sedan tillbaka till hotellet å sova å sen åkte vi i morse. Hmm. Lite tråkigt. Å konstigt att man inte hade Jessi med sig=/ Har ju aldrig varit i STHLM utan henne..... Nästa sommar så får vi allt åka upp tillsammans!

John har varit en ängel hela resan. Sov nästan hela vägen upp och ner så sov han till Jönköping. Där stannade vi och gick på IKEA. Sen var han inte så glad längre. Men han var jätteduktig!! Och fick lite kläder i present av Mickes mammas kusin. En Ralph Lauren tröja;) å pyamas.

Tyvärr glömde vi kameran hemma. Men det blir ju fler turer dit.

Nehe nu vill John ha min uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: micke

osso hälsade man inte på farbror Ingarö ???!!!

MALIN!

2009-08-05 @ 06:47:49
Postat av: Malin

Ja jag skrev till Nattis å bad om ursäkt! Jag hade velat åka upp på fredagen men de ville ingen annan=/. Får blir en annan gång! Vad har du för bblogg? Jag har ju fortfarande inte sett huset!

2009-08-05 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0