....

Idag har varit en vanlig dag hemma. Har målat där vi ska ha skötbordet och mest latat oss sen. Dahl har varit här och ätit kräftor & räkor. MUMS. Det blev lite över som vi kan knapra på i mon.

Nu funderar på om jag ändå ska ta in en häst till stan... Jobbigt det här. Jag har en person som lovat hjälpa mig isf. Och har hittat ett annat stall. Priset är 1300kr/månaden inkl ALLT! Eller 850kr/månaden å då får man ha eget hö. Helt ok pris enligt mig! Så jag funderar och funderar!!!! Men det är inte lätt alltid! Men tror jag ska testa nån månad så får vi se hur det går. Måste bara hitta en kompis eller fodervärd till lille Ior. Han kan ju inte gå ensam där=/

John har varit lite gnällig idag. VIlle inte alls sova! Så han har sovit ca 1 timme från kl 07.00- 18.00. Sen somnade han 1 timme mellan 18-19, för att vara vaken till 20.30 igen. Knas unge. Men nu sover han iaf.

I mon ska Micke jobba, e lite tråkigt att vara ensam hemma. Men å andra sidan får jag ju endel gjort. Tex motionera;)

John har fått en liten rymdraket. Den ligger han i när vi badar i poolen;)


Kommentarer
Postat av: Elin & Alvin

Söt han är lille John:) Hur mycket motionerar du? Tycker inte du gör annat:) Kram

2009-08-09 @ 21:48:37
URL: http://elinsaramaries.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe inte mycket=) E ute varje dag å går. Å tränar magen lite. Men det borde vara mer hehe.

2009-08-09 @ 21:50:45
URL: http://maromer.blogg.se/
Postat av: Elin & Alvin

Vet inte än om krämen funkar. Måste använda den varje dag i 2 veckor. Vet inte hur länge jag använt den men inte så länge. Sen har de ju fått annan färg nu när jag blivit lite solbränd. Hoppas den funkar iaf. Ja men är du ute varje dag och går är du u jätteduktig!

2009-08-09 @ 22:38:38
URL: http://elinsaramaries.blogg.se/
Postat av: jessica

lilla gullunge han e då:)

2009-08-10 @ 08:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0